13 januari 2010

Från en Speciell vän...

Detta som kommer in här nu, är ett brev från en speciell vän. Tänk om alla kunde vara som henne.







du är en vän man kan lita på till max, jag värde sätter dig himla högt .
folket som snackar skit vet inte vad det är dom dillar om förmodligen är
dom bara jävligt avis på dig . för du är så mkt bättre än dom . du ställer
alltid upp för mig , enda sedan första gången vi sågs har du alltid ställt upp
och lyssnat på mina problem . & du ska veta jag finns här för dig också dag/som natt
oavsett tid på dygnet . du har alltid berättat saker för mig som fått mig att tänka om utan dig therese hade jag inte varit den jag är idag . du har fått mig att ändra uppfattning om det mesta.du är en sån vän alla borde få ha för du är så  sjukt speciel & jag har sån jävla tur att jag har dig som vän . för utan dig hade jag värkligen inte stått ut .

jag älskar dig gumman
tro inget annat .

tills döden skiljer oss åt <3


Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar