25 januari 2010

Hemma i Yxnaholma

Nu sitter jag framför Kims dator i Yxnaholma. Ja, Kim är här och han ska bo hos mig i ett par dagar. Lasse är också med, men just nu sitter han vid min dator och pratar på skype med sina klasskamrater om deras grupparbete. Sista gången för dem idag, för dem ska redovisa det imorgon i skolan.

Vet inte riktigt mer vi ska göra ikväll, men antagligen blir det till att ta det lite lugnt. Jag är ganska trött, så blir nog en tidig kväll idag. Lasse ska i alla fall till skolan imorgon redan klockan 8 så han ska upp tidigt och vara i skolan från 8-17. Jag ska klippa mig klockan 11:30 också hos Katarina. :) Sedan så blir det väl att jag och Kim tar en pizza eller något på stan. Och jag ska in på systemet också. Ska handla lite inför lördag. Hoppas alla som har anmält sig att komma, kommer.

Nej, nu har jag inte tid mer. Skriver eventuellt lite mer ikväll, när jag sitter vid min egen dator. :) Men ni får ha det så bra mina älskade bloggläsare och vänner!

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar