31 januari 2010

Kvällsblogg

Jag passar på att skriva ett litet inlägg nu. Jag vet inte hur mycket jag hinner skriva imorgon. För imorgon har jag lite saker att stå i. Jag ska packa lite saker som Lasse ska ha med sig hem till honom, så jag slipper dra med det på torsdag när jag ska till honom. Sedan ska jag till ögonläkaren imorgon också. :( Jag vill inte dit, men det går säkert bra. På tisdag ska jag till arbetsförmedlingen på ett jobbcoachmöte, så jag hoppas att det går bra.

Imorgon så åker min älskling hem, och då följer Emelie med honom. Så jag kommer vara utan min älskade vovve i flera dagar. Jag kommer sakna henne som fan, men jag vet att hon har det bra hos Lasse. Han går långa, fina härliga promenader med henne, och han kelar och leker med henne. Men det kommer vara jobbigt. Hon är ju min bebis. Det kommer vara tomt om nätterna när jag ska sova. Då är jag inte bara utan Lasse, utan nu även min hund... Usch... Men jag får hoppas på att tiden går fort. :D

Nu tänker jag avsluta detta inlägg. Men ni har i alla fall fått er en uppdatering. På torsdag kommer det att komma en liten överraskning i min blogg, så håll utkick!

Älskar er mina vänner!

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar