16 februari 2010

Godmorgon! :)

Godmorgon mina vänner. Sitter här framför datorn och tittar på Eriks dator. Riktigt skoj är det. Man blir dock lite snurrig i huvudet, för han gör det så jävla snabbt så man hinner inte med. Men åh andra sidan så fattar jag inte så mkt av det han gör :P Jag ska be Erik att installera det där grejset han har på sin datar, logmein eller vad det heter, när jag får min nya dator, som förövrigt befinner sig i Malmö just nu :P Åhh längtar till jag får den!

Idag känner jag mig glad. Gladare och positivare än vad jag gjort på några dagar. :) vet inte riktigt vad det beror på, men kanske för att jag eventueltl ska träffa Cezilia på torsdag efter arbetsförmedlingen och eventuellt ska hon följa med mig tillbaka till Lasse och ta Twix med sig :D Hoppas, hoppas, hoppas. :)

Jag ska städa lite hos Lasse sedan också. Ska passa på att göra det när han ska träna med Ante, för jag känner att jag vill göra det för honom. Och för mig så klart :D

Btw, Erik: Kan man ha Windows 7 på min nya dator? Du kan ju kolla prestanda eller vad det är för något man kollar via länken jag har i inlägget "Äntligen!" :) Och en sak till: Jag Älskar Dig, min vän! <3

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar