26 februari 2010

Göra sig iordning och PARTY!

Nu är Cezilia på väg hit med buss. Jag måste byta om och göra mig klar snart. Vet inte hur lång tid det kommer att ta med mitt hår, men jag får väl försöka att fixa till det lite fint. Eftersom Cezilia kommer lite senare än vad som skulle varit, så får vi mindre om tid att göra oss klara. Så kanske bra om jag försöker fixa själv. Men kan i alla fall fråga henne om hon har lust att hjälpa mig om hon hinner. Klä mig och sminka mig klarar jag själv. :P

Jag ville mest bara visa att jag lever. Har inte så mycket att skriva om nu, och börja känna mig stressad då vi ska hinna med en massa andra ärenden innan vi tar bussen till Ljungbyhed ikväll.

Ha en fortsatt bra dag och en trevlig kväll, för det ska jag ha! :D

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar