23 februari 2010

I Yxnaholma

Halvsitter nu i min säng i Yxnaholma. Skulle egentligen ha sovit hos Cezilia inatt, men det blev inte så. Utan jag sover hos henne från imorgon till onsdag istället. Jag sitter och pratar med Charlie <3 på msn nu, som jag inte har snackat med på flera månader. Det är fan vad jag saknar honom. :( Pratar även med Marika på msn och med Cezilia.

Jag kommer att bryta kontakten med en person. Personen ifråga vet nog själv vem jag menar. Jag orkar inte med det längre. Så enkelt är det.

Jag kommer även att byta msn, inatt. Så ni som inte har den, skriv en kommentar så ger jag er adressen. Jag har bestämt mig för bryta med mitt gamla och starta nytt. Så än en gång. Säg till i en kommentar om ni vill ha den nya adressen. Jag ger bara ut den till dem som jag vill ska ha den.

Tack och godnatt från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar