28 februari 2010

Inlägget nedan...

...många som är nyfikna på vad det kan vara som kommit? Kanske är dags att avslöja det nu? Det finns vissa som vet vad jag fått, men inte alla, så jag ska avslöja det nu. För en tid sedan skrev jag ett inlägg som ni kan läsa här. Det är kanske bra om man läser det först, för er som inte vet vad det handlar om. :P Jag trodde aldrig jag skulle få det. Jag hade gett upp hoppet om jag ska vara ärlig, men mamma ringde mig i fredags och överrasksde mig med ett positivt svar. :P Jag fick ett svar från min pappa som jag inte träffat på flera år. Det är säkert 10-15 år sedan jag träffade honom sist. Så jag är riktigt glad. Samtidigt som jag är glad för att jag har fått kontakt med honom igen, så känns det nervöst. Jag har ju 123456789 miljoner frågor till honom. Kanske kan jag in få svar på alla, men en del. Det samtalet från min mamma gjorde min dag.

Bild på brevet från pappa :D



Imorgon blir det till att gå upp tidigt, då jag ska till Lund på möte. Har dock ingen aning om var jag ska någonstans, men jag får la se om det finns någon snäll själ som kan hjälpa mig. :D Och imorgon åker min älskade Cezilia till Karlstad till Erik. Och hon ska vara borta en hel vecka. :( Kommer sakna henne som fan, men jag hoppas ändå att hon, Twix och Erik får det riktigt roligt och trevligt tillsammans!

Nej nu blir det att spela The Sims 3 ett litet tag, innan det är dags för duschen och för sängen. Men Natti natti mina vänner. Och förlåt för den dåliga uppdateringen i bloggen under helgen, men jag har haft mycket att göra. Och roligt har jag haft med! Bilder från helgen kommer imorgon efter att jag varit i Lund.

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar