24 februari 2010

Nyduschad, kaffe, MSN och Lillebror

Sitter här nyduschad och fräsch, med en kopp kaffe bredvid mig och pratar med Cezilia på MSN och min lillebror sittandes i tv rummet och tittar på tv. :) Just nu är inte Cezilia så social på MSN för hon sjunger och spelar gitarr, men jag älskar henne ändå. :) Vilken tur va? :P

Idag blir det att hänga upp gardiner, dammsuga och tvätta golvet på ovanvåningen. Det behövs kan jag säga. :P Bäst jag gör det innan mamma och pappa kommer hem från jobb, men det ä ju ett tag kvar tills dess. :) Och när jag väl har kommit igång, så kan jag inte sluta städa. Som igår, jag rensade bland mina papper som jag hade där uppe, och det blev en hel del slängt, som var gammalt :D

Hjälpte min vän Marika igår med hennes nya blogg, som ni kan läsa här. Ska fortsätta med hennes blogg senare idag, men hon måste ge mig sitt godkännande först, för jag tänker inte gå in på den om jag inte har hennes godkännande. ;) Jag är en ärlig människa och frågar först och handlar efter beslutet sen. :)

Imorgon blir det ombyggning av mina naglar. Har tappat en, så det passar bra. Så nu får jag nya fina naglar till festen på fredag. :) Efter jag har gjort det så, ska jag och Cezilia åka in till Lund, möter upp Lasse där. Vi ska handla en inflyttningspresent till Jeanette till hennes inflyttningsfest på fredag, som jag ser framemot. :D Innan dess ska jag dock gå på banken för jag ska sätta in pengar till Kim och så ska jag ta ut pengar till mamma och betala hyran för mars. :) Skönt att inte ligga back med hyran. :)

Nej nu ska jag återgå och vara social på MSN med Cezilia. Jag har tagit upp det mesta nu så. :) Och i skrivande stund kom Marika in på msn, så ska höra med henne om jag ska fortsätta med hennes blogg. :)

Ha en bra fortsatt trevlig dag! Många varma, härliga kramar er vän Therese! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar