18 februari 2010

Ska det aldrig ta slut?

När ska det ta slut? Alla jävla dåliga tankar, känslor, måendet you name it! Jag orkar fan snart inte mer. Eller nej, där ljög jag. Jag orkar inte mer. Inte för en sekund till orkar jag. Detta är slutet för mig. Det blir bäst så. Då blir de flesta nöjda. Ja jag vet, vissa av er kommer att sakna mig, men jag orkar inte mer. Förlåt. Jag ska inte förstöra mer av ert liv. Nu får det fan ta slut. Nu är jag trött på det. Jag ska inte behöva ha det så här. Och enda sättet att få slut på det är att lämna jordelivet. Ja, ni får bli förbannade, arga, ledsna, besvikna vad ni nu blir, men just nu bryr jag mig inte. Jag bryr mig inte ens om mig själv så hur ska jag då kunna bry mig om någon annan? Jag tycker inte om mig själv, hur ska jag då kunna tycka om någon annan? Hela mitt liv är en lögn. Jag har levt i en lögn hela livet, och nu få det vara slut på det. Jag avsluta det.


Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar