21 februari 2010

Till Höör Idag

Ja idag bär det av hem till Höör igen. Någon som saknat mig? Ofcourse you have! :P Lasse skjutsar mig hem senare ikväll. Är väl inte hemma förrän vid 22-22:30 någonting. Han och Ante ska nämligen titta på "Snabba Casch" ikväll. Inte jag dock, för jag har inte pengar och jag tycker inte att Lasse ska betala för allt mitt. Jag måste bjuda tillbaka när jag väl får pengar. :) Jag tycker så grymt mycket om den killen!

Lasse och Ante är och tränar nu, och jag börjar bli hungrig. Ska se om det finns något ätbart här hos Lasse, men det har han för det mesta så det blir nog inga problem. Jag måste packa ner det jag ska ha med mig tillbaka till Höör. Emelie ska dock stanna här hos Lasse. Hon har i princip flyttat till Lasse. :P Nej men skämt åsido. Jag har bara så mycket jag måste fixa med när jag är i Höör, så det är bättre att hon är hos Lasse, så har jag en sak mindre att tänka på just då. Jag vet att hon har det bra hos Lasse. Så det är jag inte orolig för. :)

Nej jag avslutar nu. Jag har inte så mkt mer att skriva om just nu i alla fall, men jag återkommer nog lite senare idag. Åh, jag kom på en sak! Jag är nog fan den mest lyckligast lottade kvinnan i världen. Med de fina och allra bästa vännerna i min omgivning, bästa familjen i världen, bästa pojkvännen i världen och bästa hunden i världen! Nu är det slutklagat från min sida. Tror jag i alla fall. :P

Ha en underbar dag mina vänner! Jag älskar er alla!

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar