14 februari 2010

Trötta Therese

Har inte hänt något idag. Trots att det är Alla Hjärtans Dag. Men inte gör det mig något. Jag har bara varit inne idag. Lasse har skött utgången med Emelie idag. Jag har inte orkat. Har känt mig nere hela dagen. Jag har till och med gråtit idag för att jag fick sådan hemlängtan. Jag vill hem, men samtidigt vill jag inte. :( Konstig känsla, men så är det. Jag har varit borta från mamma så länge nu. Och så saknar jag min Cezilia som fan. Ja även Lina och dem andra, men Cezilia är den som är mig närmast. I alla fall just nu. Och jag hoppas att det kommer varra så länge till. För resten av livet kanske? Förhoppningsvis. :D

Hjälpte min syster Sandra att skapa en blogg idag. Något som hon har funderat på i år och dar, men aldrig kommit till skott med att göra. Men nu hjälpte jag henne med det. Och hon har skrivit sitt första inlägg. :) Däremot så är hennes blogg lösenordsskyddad, och jag tänker inte ge ut användarnamn och lösen utan hennes tillstånd. Så vill ni ha den så får ni snällt ta och fråga henne.

Nu kom Lasse med kex och vin. Och satte igång "Prinsessan och Grodan" på tv. Den tecknade. Kanske ska jag göra honom sällskap och lägga ner datoriserandet för ikväll? Nja jag vet inte riktigt. Vi får se. Får se om jag får i mig något vin idag. Jag är ju ingen vinmänniska precis. Men man blir aldrig för gammal för att lära sig dricka vin eller hur? :P

Godnatt folks!

//Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar