31 mars 2010

Bara för att...


♥ ♥ ♥ ♥... jag tycker så otroligt mycket om denna killen! Jag är så glad för att jag hittade honom igen. Och att det klickade direkt. Nu kommer jag inte att släppa honom i första taget! Vi har snart varit tillsammans i 5 månader, och det är de bästa 5 månaderna i mitt liv. Jag är så otroligt lycklig! Lyckligare än på länge. Jag kan inte med ord beskriva hur jag känner för honom. Jag kan nästa säga att jag älskar honom, men är inte där riktigt än. Men det är inte långt ifrån. Jag vill bara att det ska hålla länge mellan oss. Gärna resten av livet, men det är ju inget man kan bestämma sådär. Det får ju tiden utvisa. Men det skulle inte vara helt fel. Jag kan sitta här i flera timmar och bara skriva om mina känslor för honom, men jag tror de flesta redan vet vad jag känner för honom och hur lycklig jag är tillsammans med honom och hur bra jag mår när jag är tillsammans med honom. När vi är åtskilda så vill jag bara att tiden ska gå så jag får vara nära honom igen, men så fort jag är tillsammans med honom, vill jag bara att tiden ska stå still. Åh, det är nog rätt svårt att beskriva mina känslor för honom med ord. Det kan jag nog enbart visa. Lasse - du ska vet att jag tycker mycket om dig. Och jag vill inget hellre än att dela mitt liv med dig. ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar