22 mars 2010

Ensamhet

Sitter här i min ensamhet i Lasses lägenhet. Han kommer inte hem på lunchen, för han skulle vara i Kågeröd, så han äter lunch med dem istället. Så jag får inte träffa honom förrän han kommer hem lite över 16:00. Så jag får gott vänta till han kommer hem, innan jag får pussa på honom igen.

Det ser ut som bara den i lägenheten, men jag hade snart tänkt sätta igång och städa och göra det fint här hemma. Jag håller ju på att sluta och röka, men jag kan säga det att det är inte lätt. Så jag måste ha något att göra hela tiden så att jag inte går till uteplatsen och röker. Så ja,  jag sysselsätter mig med det som finns att göra här. Ska snart gå ut med Emelie också.

Nej, om man skulle sätta igång lite musik kanske? Det kanske piggar upp en? :) Jag längtar till fredag. Men jag tänker inte säga vad som händer då. Det är bara en person som vet det, ja, och jag och Lasse såklart. :P Ja, jag vet, jag älskar att vara hemlighetsfull. ;)

Gå gärna in och läs min gästblogg i Eriks blogg. Han behöver alla läsare och kommentarer han kan få. :P

Ni får ha det gott, gott folk! Vi höres senare! :D

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar