27 mars 2010

Ingen passande rubrik...

Just nu sitter jag vid datorn, och har inget att göra. Spelar lite Country Life på Facebook och snackar med Erik på MSN. Igår var det meningen att jag och Lasse skulle åka till Malmö till min syster istället, eftersom det inte blev något i torsdags, men så blev det inte. Så vi ska dit antingen idag eller imorgon. Men idag är det beroende på om Cezilia kommer hit eller inte.

Igår var vi på Väla i Helsingborg och shoppade lite, eftersom det inte blev något Malmö. Skickade ett sms till Marika, men hon svarade inte. Jag frågade om hon fortfarande var på Väla, men som sagt, fick inget svar. :( Men vi åkte i alla fall dit med Ante och gick och kollade lite. Jag köpte 1 ny matskål till Emelie och en ny vattenskål till henne. (bilder kommer senare). Jag köpte även en nätverkskabel på 5 meter och en hundsäng till Emelie. Som sagt, bilder kommer senare. :)

Nu väntar jag på att klockan ska gå, så att vi kan hämta bil och släp för att kunna ta Lasses säng hem till mamma och min säng hit. :) Usch, jag vet inte vad jag ska skriva mer, men jag hoppas att detta duger för er.

Jag har ju inte skrivit blogg de senaste dagarna för att jag inte mått så bra. Vilket kanske kan vara förståeligt. Eller hur mina vänner?

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar