19 mars 2010

Tidig fredag...

Usch, inte trodde jag att jag skulle vara uppe så här dags en fredag men det är jag ju som alla ser. Lasse är och tränar med Ante. Dem kommer väl hem om 1½ timme igen. Jag hade aldrig orkat träna så här dags på morgonen, men ja, det är ju dem det. :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Jag och Lasse ska hem till mamma idag och stanna till söndag. Jag vet inte om det blir något internet då, för deras internet klöddar. Men förhoppningsvis har dem fått rätt på driftstörningarna så att det är klart nu. Jag klarar inte mig utan internet :P

Jag vet inte vad vi ska göra hos mamma, men det var länge sedan vi var där. Jag ska i alla fall till Kim och lämna pengar. Och Cezilia hade nästan ett krav på att jag och Lasse skulle titta förbi henne och dricka en kopp kaffe. Så det får vi nog göra det också. :) Annars får man väl på moppo av henne. :)

En fin liten bild på de bröden jag bakade igår. Vad tycks? :P



Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar