16 mars 2010

Tidig morgon igen

Ja nu är man uppe med tuppen igen. :) Ja eller jag har varit vaken ett tag nu. Jag var uppe med älsklingen imorse. Lika bra att gå upp då, för annars sover man genom hela dagen och då är dagen förstörd. Tycker jag i alla fall. Klockan 12 ska jag tvätta idag. Det ska bli nice faktiskt. Tycker om att göra hussysslor numera. Eller ja, det har jag gjort hela tiden, men det är roligare nu. Undrar varför? :O

Ska göra rent till Kajsa och Dexter idag hade jag tänkt. Ska även göra iordning lite i bokhyllan som är ganska rörig. Då kanske älsklingen blir glad när han kommer hem. :) Han har tänkt att göra det flera dagar nu, men han får aldrig tummen ur röven. ;)

Åh jag är så glad och lycklig numera. Undrar vad det kan bero på? Kanske för att jag mår bättre i mig själv och saker och ting börjar ordna upp sig i mitt liv? Jag har världens bästa pojkvän, som jag för övrigt har varit tillsammans med i 4 månader imorgon. :) Fått kontakt med förlorade släktingar, som jag aldrig trodde att jag skulle få. Helt jävla underbart är det i alla fall! :)

Nej, nu ska jag faktiskt sätta på lite musik, och börja med att göra iordning i bokhyllan. Känner att jag har myror i kroppen. När jag har gjort iordning där, ska jag ut och gå en runda med Emelie. Om hon vill, för just nu ligger hon och sover i sängen. Hon är latare än vad jag är. :P

Men på återseende mina vänner!

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar