29 mars 2010

Toscakaka :)

För det första så vill jag be om ursäkt för den dåliga uppdateringen i bloggen. Men jag har haft fullt upp hela helgen. Jag har bland annat hämtat min 120-säng hos mamma, och kört Lasses 90-säng till mamma. Så vi har min 120-säng hos Lasse nu. :) I lördags kom även Cezilia och Dennis, (min lillebror), hit och vi hade lite spelkväll, med alkoholhaltiga drycker! :) Det måste vi göra om snarast tycker jag. Dock blev det ingen sminkning av "Lisa", för vi hade fullt upp med att spela monopol. :P

I söndags tog vi det bara lugnt, för vi var ganska trötta efter lördagen. Vi åkte hem till Lasses mamma och fikade. Jag och Cezilia, (mest Cezilia), gjorde en kladdkaka, som blev gudomligt god. Det tyckte i alla fall Lasses styvfar. :) Efter vi hade fikat så åkte vi hem och lämnade av Cezilia. :( Dennis stannade till idag. Så idag lånade jag Evas bil och körde hem honom.




Nu ikväll fick jag sådan god lust att baka något. Så det blev en "Kalasgod Toscakaka". Första gången jag någonsin bakar en Toscakaka och första gången någonsin jag äter en. Och vet ni vad? Den blev lyckad! Riktigt god var det dessutom. :P

(Den gudomligt goda Toscakakan)




Det var allt för mig ikväll! Bilder på det jag köpta på Väla i fredags, kommer upp imorgon. :)



Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar