24 mars 2010

Tvätta & Packa

Okej då ska vi se om vi får rätt på det här inlägget också. :P Jag vaknade av min klocka ringde klockan 07:50. Älsklingen hade ställt om klockan. Så söt han är. Hade han inte gjort det så hade jag nog sovit över tvättiden som började klockan 08:00. Men nu gjorde jag som tur var inte det. :) Jag håller nu på att tvätta den sista maskinen. Och de andra 2 är på torkning. Så det blir nog bra med den saken. Var inte så mycket tvätt som jag trodde, men hade vi inte ändrat tvättiden så hade varken jag eller älsklingen haft några rena kläder. :P Men nu kommer vi ha det igen. :)


Jag ska packa lite saker också idag. Ska ju åka hem till mamsen idag. Ska sova där inatt så jag slipper gå upp rent för tidigt imorgon då jag ska på arbetsintervju. Och om jag sover hos mamma så får jag låna bilen också. Så slipper jag gå ner till byn imorgon. Men det gäller att gå upp tidigt imorgon i alla fall. För måste ju köra mamma och pappa till stationen så att de kommer med tåget så de kommer till jobbet. :) Sedan ska jag köra min bror till hans praktik-plats som börjar klockan 08:00. När jag har gjort det så åker jag hem igen och fixar mig i ordning, för att sedan ta mig ner till byn igen, till Kommunhuset, för att gå på arbetsintervjun. Jag vet att intervjun inte är förrän imorgon, men jag börjar redan bli nervös. :P Men det kommer säkert att gå bra. Ni behöver dock inte vara oroliga - jag tar med mig datorn till mamma. Jag kan ju inte leva utan min dator :P.

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar