1 april 2010

♥ Skär-torsdag och Blåkulla ♥

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Jag ska försöka att skärpa mig när det gäller den biten. Men jag har inte haft så mycket ork till att skriva. Och dessutom så har det inte hänt så mycket, så varför då skriva blogg liksom? :P



Hur många är det som Ska till Blåkulla idag? Jag ska inte dit, för jag ska till Malmö idag tillsammans med älsklingen. Om nu inte allt blir inställt en gång till. Men vi ska i alla fall vara där klockan 17:00. Älsklingen slutar klockan 12:00 idag, så han har en kort dag. Jag saknar honom redan.


Mamma, pappa Roland och Dennis
åker till Eskilstuna idag till Sandra. Jag hade gärna velat följa med, för det var så länge sedan jag träffade henne. Sist jag träffade henne var i Julas. Men hon kommer ner i Maj igen. Så då ska jag passa på att träffa henne. :) Ja och hennes sambo/fästman Andy med såklart! :)


Jag ska snart ut och gå en runda med Emelie.
Hon behöver ut och springa av sig. Hon är en riktig virrpanna här inne nu. Springer rundor och leker och busar. ;) Men det är bara roligt att se på, för annars brukar hon bara ligga och lata sig i sin hundkorg. :(


Nej nu avslutar jag för den här gången.
Ska återgå till mitt Country Life på Facebook :P


So long Bitches! <3 //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar