5 juni 2010

Ännu en bild :)

Ni får nu ursäkta mig, men jag tror att det mesta som kommer skrivas i denna blogg hädanefter blir nog mest om min graviditet. Hur den fortlöper och så. Jag hoppas att ni har förståelse för detta. :)

Jag kommer nu lägga upp en bild på min mage som jag tog alldeles nyss. Jag är i skrivande stund i vecka 13 (12+2) :)

Okej, here we go! Här kommer bilden :) Vad tycker ni, syns det något? Jag själv tycker att det syns lite mer i alla fall :)

Magen vecka 13 (12+2)



Här kommer även en bild på min fina tröja som jag har på mig idag.
Bilden är tagen framifrån. Tycker ni att det syns?


Nu ska jag vänta på att klockan blir 18:00 för då kommer våra gäster. Vi ska ha en liten inflyttningsfest idag. Lite tråkigt dock att varken Jeanette eller henes sambo Micke kunde komma. Jag hoppas dock att det som hänt, snart blir bra. Eller att min älskade vän Annica inte heller kunde komma. Typiskt att du skulle bli sjuk nu gumman. Älskar dig! ♥

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar