20 juni 2010

Bada

Jag vill bada badkar, men vi har lyckats tappa/slarvat bort proppen till badkaret, så jag kan inte bada. :( Jag har letat överallt där jag kan tänka mig att det kan finnas, men har inte hittat den någonstans. Jaja, jag får väl hoppa över badandet idag och bara duscha då. För ren, ja det behöver jag bli. Men hade varit skönt med ett varmt bad, på min ömma mage. Mitt lilla mirakel. Åh jag längtar så tills jag får se mitt mirakel. :) Jag vill hålla miraklet i min famn, snart. Åh jag ber till det man nu ber till att tiden ska gå fort. I alla fall till 3 olika datum. :)

Nej, nu ska jag leta en sista gång efter den där proppen och se om jag kan ta ett bad trots allt. Gör jag inte det så blir det en dusch. Och efter det så blir det, diska och torka golven. Hur kommer det sig att man för det mesta tar söndagarna som städdagar?

Orkar inte skriva mer nu. Ha en bra dag!

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar