25 augusti 2010

Studier! :)

Jag har nyss kommit hem från mötet på Komvux här i Svalöv. Och det gick över förväntan bra! :) Imorgon ska jag börja min första skoldag! :) Har ansökt om CSN så jag hoppas att det går igenom, annars blir det lite svårt att plugga. Men ska nog inte vara några problem!

De ämnen jag kommer läsa är:


  • Religonkunskap A

  • Samhällskunskap B

  • Webbdesign

  • Psykologi A och

  • Svenska B


Det kommer bli nice som fan! :) Och sedan så har jag bara 2 minuter till skolan, så det är inte så långt. Riktigt nice! Denna gången ska jag fan klara det! Måste även ringa till Komvux i Strängnäs och be dem skicka mina betyg som jag har därifrån! Eller kanske kan jag skriva ett mail till dem? Jag som hatar att snacka i telefon. ;)

Men nu blir det en panpizza original till middag, och lite multivitamin till dricka. Börjar få ont i huvudet, och den lilla sparkar på den också. :) Tror jag i alla fall :)

Men ni får ha det underbart mina vänner!

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar