24 september 2010

♥ Äntligen ♥


Äntligen var det dags att få hålla min son. Jag fick hålla min son idag utanför kuvösen, för att de skulle byta den. Det gör de var 3:e dag. Åh, ni skulle varit där. Vilken lycka! Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Inga ledsna tårar, utan glädje tårar. Jag var så lycklig. Det gjorde verkligen min dag. Jag kan inte med ord beskriva hur det kändes. Jag fick även pussa på honom, men min sambo lyckades inte få någon bild på det. Åh, jag kommer sova gott inatt och drömma om denna händelse. Han somnade förresten i mina händer. Han var riktigt mysig. 


Jag tog en fin bild på honom innan de stängde kuvösen. Jag lyckades fånga honom på bild med lite öppna ögon. Det är så härligt när han har dem öppna. Det känns som att man får mer kontakt med honom när man klappar honom där inne i kuvösen. Åh, idag är jag som sagt riktigt lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar