6 september 2010

Besök av syster med sambo och bingolotto! :)

Ja, så var denna söndagen snart över. Eller ja, nu när jag tittar på klockan så ser jag att klockan faktiskt är 00:04 :P Så söndagen är över. Idag kom min kära syster Lotta och hennes sambo på besök. Jag och syster lagade mat, medans hennes sambo och min sambo åkte iväg och sköt lite pilbåge. Första gången för Lars, om man inte räknar med dem småpilarna han sköt med när han var liten. ;) Vi åt och allt var bra. Niklas, systerns sambo fick lägga sig och vila i vår säng, för han hade en sådan djävulsk huvudvärk. Han hade så ont att han knappt åt något.
Tiden den gick och klockan blev 19:00. Dags för bingolotto! Jag vann ingenting denna gången, inte min sambo eller min syster sambo heller, men min syster vann 100 kr den j*vlen. :P

Bebisen har varit lugn hela dagen idag :| Inte alls så aktiv som h*n var igår. Men inte idag. Trots att jag har "buffat" på magen, så ville den inte sparka. Men det gjorde h*n när jag gjorde så igår. Men, h*n kanske tog en vilopaus idag? Skulle inte förvåna mig om h*n sätter igång när jag väl ska lägga mig för att sova. Men jag klagar inte, det är bara mysigt. :P

Imorgon, eller ja, senare idag ska jag ner på banken och se om mitt efterlängtade kort  har kommit. Hoppas det. Annars så får jag vänta till tisdag eller onsdag. Men denna veckan skulle det komma i alla fall. För det skulle ta 3-4 arbetsdagar för det att komma, och jag var inne och beställde det i onsdags. Så det borde ju ha kommit kan man tycka. Och nu ser jag hur jag bara skriver en massa svamel. :P Men jag skyller på att jag är trött. Ska in och duscha tror jag och sedan gå och lägga mig.

Ni får ha en bra natt mina vänner, så hörs vi senare idag. Och även detta inlägg blev bildlöst, men jag har ingen ork att lägga upp någon bild just nu. Det kanske kommer imorgon. BTW, längtar till torsdag! Berättar mer då! Ja och så längtar jag till onsdag också :D

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar