7 september 2010

Duscha, borsta tänderna och sova

Ja, nu blir det sista inlägget för idag/kväll. Jag ska ta och duscha, sedan borsta tänderna och sedan sova. Ja som det står i rubriken :) Jag är ganska trött och bebben i magen lever rövare. Ibland vill jag kunna ha sådan där magnetröntgen och titta på magen så att jag ser vad den lill* gör där inne. :) Hade varit rätt häftigt. Sedan för det andra så vill jag faktiskt att tiden ska gå för att jag ska träffa min underbara Cezilia imorgon. Jag längtar!

En sak jag har suttit och funderat på är varför folk kommenterar ens inlägg med något helt annat än vad inlägget handlar om. Sådana sk spamkommentarer. Jag menar, man vill inte att folk ska kommentera ens inlägg som t.ex. handlar om ens familjemedlem som inte längre finns bland oss med spamkommentarer. Det tycker jag är lite respektlöst. Ja, jag kanske låter hård nu, men det är så jag känner. Jag skulle aldrig få för mig att skriva en spamkommentar eller något annat i ett inlägg som handlar om någons bortgång eller något. Aja nog om det nu. Ville bara få det sagt.

Och sedan en sak till. Jag önskar att världen vore mindre orättvis! För fy fan vad orättvist det är för vissa! Det finns vissa saker som jag inte ens önskar min värsta fiende! Jag har iofs inte så många fiender just nu. Inte vad jag vet i alla fall. ;)

Nej, sova nu! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar