7 september 2010

Hur gör jag??

Jag behöver verkligen hjälp! Jag har försökt själv att få in den här widgeten på sidan av min blogg. (Där det står senaste inläggen, kategorier osv), men inte lyckats. Så nu behöver jag verkligen hjälp av någon som kan göra det. Jag vill ha den under min bild och under texten som jag skrivit! Snälla hjälp mig!

Den widgeten jag vill ha finns på babystrology.com. Det är, för er som inte vet, en widget på hur många dagar man har kvar till BF och hur långt gången man är. Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva det på ett bättre sätt än så här. Jag försökte lägga in den i detta inlägget, men det gick visst inte. :(

Jag är väldigt tacksam om ni skulle kunna beskriva hur man gör, eller kanske till och med göra det till mig?

Tack på förhand!

//Tess


FICK HJÄLP AV EN KOMPIS SOM FIXADE DET TILL MIG SÅ NI KAN BORTSE FRÅN DETTA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar