26 september 2010

I made it! :D

Jag klarade av att göra en egen header. Kanske inte världens snyggaste, men jag blev i alla fall nöjd med den! Så nu ska jag ha den headern ett tag. Sen får vi se om jag kanske kan utvigda lite till att kanske göra en design. Men det är bara det att jag inte fattar alla dessa kodmallar. Hur man ska göra och vad allting står för. Men det kanske finns någon snäll själ som kan hjälpa mig? ;)

Men nu blir det nog duschen för mig. Sedan ska jag nog sova. Ska upp tidigt imorgon och hälsa på Rasmus, sedan till min syster och hennes sambo i Eslöv och gå på marknad på dagen. Senare på kvällen blir det mat. Planksteg till middag! Mums. Efter det så blir det bingolotto. Och när det är slut så bär det av till Lund och Rasmus igen ett tag. Åh, gud vad jag vill ha min son hemma. Men tiden går fort. Han är 2 veckor (redan!) på tisdag. Jag trodde att tiden skulle gå saktare, men det gör den inte. Vilket är en himla tur!

Men vi hörs mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar