23 september 2010

♥ Jag saknar dig! ♥


Min lilla plutt. Jag saknar dig så! Jag önskar att du kunde få ligga i min famn och sova och ha det mysigt, istället för att ligga i en kuvös med respirator. Om jag hade kunnat så hade jag tagit allt det onda från dig och fått dig att må bra. Jag vet att du mår bra nu, men jag vet också att du har ont. Det gör ont i mitt hjärta av att se dig ligga där inne i kuvösen. Jag vill ju kunna hålla om dig så som alla andra håller om sina nyfödda. Jag vet att vi har en tuff tid framför oss, men både du och jag är starka, och vi kommer att klara det här - tillsammans! Jag vet det. För du är en kämpe. Det har du varit ända sedan du låg i min mage. Det var lite tråkigt att du ville titta ut så fort, men jag vet som sagt att du kommer att klara dig. Tiden kommer att gå fort och du kommer att vara hemma hos mamma och pappa fortare än du tror.
Jag älskar dig min son. Pappa älskar dig också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar