20 september 2010

Mitt snitt

Så här fint ser mitt snitt ut efter 6 dagar. Jag tycker att det har läkt väldigt fint. Även om det fortfarande gör ont med vissa rörelser. Men det går framåt, precis som allting annat. Det är mycket jag inte får göra nu de närmaste fyra veckorna. Bland annat får jag inte bada. Jag som har saknat att bada i mitt badkar hemma. :(


Ignorera gärna mitt ansikte på bilden. Jag ser inte riktigt klok ut, men det är nog förståeligt efter vad jag och min familj gått igenom den senaste veckan. Och min älskade och saknade Emelie fick vara med på bilden också. :)


Jag har ju glömt att berätta om mina blodprover jag tog idag. Dem såg faktiskt bra ut. Det börjar gå åt rätt håll. Njurvärdena är fortfarande lite höga, men dem har gått ner sedan sist jag tog blodprov. Ska tillbaka på torsdag och ta nytt blodtryck och nya blodprover då. Mitt blodtryck låg på 120/85 idag.


Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar