4 september 2010

♥ Mormor 72 år idag ♥



Älskade mormor Eva! Idag skulle du ha blivit 72 år gammal om du fortfarande varit i livet. Det är så orättvist att jag inte kan få träffa dig och ge dig present och en kram och berätta hur mycket jag älskar dig! Det är orättvist att du inte längre finns bland dina nära och kära! Jag saknar dig så det gör ont! Det är 11 år sedan du lämnade oss. Jag vet att du har det mycket bättre där du är nu, för du slipper lida, men det gör inte saknade mindre efter dig för det. Du fanns där för mig när alla andra svek. Du var/är min stöttepelare fortfarande! Jag önskar att du nu fanns i livet så att du kunde få uppleva min lycka över att bli mamma för första gången och du skulle bli gammelmormor! Jag vet att du skulle bli glad och lycklig! Snälla - kom hem! Jag saknar dig! Saknaden har inte blivit mindre med åren! Varför togs du ifrån mig? Oss? Du ska veta - du finns i mitt och kommer alltid att göra det! Det jag egentligen vill ha sagt är: Grattis på din 72 års dag mormor! Hoppas du får en fin dag där uppe bland änglarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar