9 september 2010

Uppe med tuppen :)

Ja nu är man uppe, eller ja, det har jag varit sedan 05:15. Vaknade av min j*vla hosta, sedan kunde jag inte somna om. :( Älsklingen är också uppe nu. Ska äta lite frukost, sedan bär det av till Eslöv till BM. Jag hoppas nu att allting går bra. Jag är så j*vla nervös. Varför vet jag inte. Jag känner ju bebisen hela tiden. Men i alla fall... Man är väl alltid lite nervös när det gäller sådana här möten.

Huvudvärken börjar komma smygande. Inget roligt alls. Jag hoppas att den släpper under dagen, för jag ska ha mitt favoritämne i skolan idag. Webbdesign. :) Ska få Frontpage 2000, som vi ska använda i kursen, installerad idag också av läraren.

Köpte lite saker igår när jag var i Eslöv med Cezilia och Lina igår. Jag köpte en datorväska. Väl behövligt nu när jag ska börja ta med min dator till skolan. Sedan köpte jag två kuddar och ett täcke. Kuddarna och täckena kostade 200 kr tillsammans och datorväskan kostade 299 kr. Jag har tidigare tittat på datorväskor, men då bara hittat de som kostar runt en 7-800 kr. Och det är ganska dyrt. Man behöver ju faktiskt inte ha en dyr väska. Eller vad säger ni?

Nej, om man skulle ta och gå ut med Emelie innan vi ska åka? Inte för att hon verkar intresserad av att gå ut. Ligger i sängen och sover inu. Hon är en riktigt sjusovare, som jag. Men nu den senaste tiden har jag faktiskt varit uppe relativt tidigt. Det är bra att man vänjer sig nu, tills man får den lill*.

Ha en fortsatt trevlig morgon. Jag uppdaterar er om hur det gick hos BM, antingen när jag kommer hem igen, eller efter att jag varit i skolan. Det beror på när jag kommer hem från Eslöv. Ska träffa Annica och ta en liten fika också. OM jag orkar... och OM min huvudvärk försvunnit. Den verkar inte vilja avta.

Kram Tess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar