1 oktober 2010

Den 6 Oktober

Den 6 oktober kommer det ske. Det är då jag och min sambo ska gå till Familjrätten på Socialkontoret här i Svalöv för att fastställa faderskapet till Rasmus. Åh, äntligen! För innan det är gjort kan vi inte skicka in papperna till Skattemyndigheten angående Rasmus namn. Och Lars vill så gärna att Rasmus ska bära hans efternamn, så jag förstår att han längtar. Och självklart ska Rasmus få bära sin pappas efternamn. :) Rasmus hela namn kommer att bli: Rasmus Carl Lindeberg Celander. Carl efter Lars morfar, Lindeberg är mitt flicknamn, och Celander är då min älskade sambos efternamn. Åh, det ska bli såååå härligt att få det gjort.

Men vi har ändå en massa pappersarbete kvar. Och jag fattar inte hälften. Det är tur att vi har hjälp med en från sjukhuset, som hjälper oss. För hade hon inte hjälpt oss, så hade vi inte kommit så här långt som vi har gjort. Och om jag ska vara ärlig, jag har inte haft ork att göra något åt det. Rasmus tar upp all min tid. Så det är riktigt skönt att ha Kerstin som hjälper oss. Hon är en riktig ängel! Tack Kerstin!


Rasmus älskar dig Pappa Lars!


Och Rasmus mamma älskar sin älskade sons Pappa Lars - av hela sitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar