5 oktober 2010

Ingen bra rubrik :P

Just nu kommer jag inte på någon bra rubrik. Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om, men jag kände att jag behövde skriva lite. Kanske kommer det bara bli en massa svammel. Jag är ganska likgiltig nu. Känner varken det ena eller andra. Jag känner mig helt tom på känslor. Tror nog aldrig att jag har känt så här faktiskt. Men antar att det är normalt.

Var i Lund idag hos Rasmus. Vi matade honom, som vanligt. Han äter ju varannan timme. 12 ml 12 gånger om dagen. Så han får ganska mycket mat. :) Vi bytte även kuvös till honom idag, så idag fick jag hålla honom. Och innan bytet av kuvösen, så passade vi på att väga honom, och han vägde 752 g. Så han har gått upp lite sedan sist. Sist vägde han 722 g. Så 30 gram på 4 dagar har han gått upp. :) Sakta men säkert går det framåt. :)

Jag längtar till fredag. Dels för att jag ska få träffa mamma, och dels för att jag ska passa Rocky i helgen. Och för en annan sak, men det får ni veta på fredag. ;) Jag kan vara lite hemlighetsfull, trots det vi går igenom just nu. Men man måste ju få tänka på annat någon gång. Man kan ju inte bara tänka på Rasmus hela tiden, även om den mesta tiden går till honom. Men man går i sönder om man ska tänka på allt som händer.

Det var nog allt för ikväll. Nu ska jag göra annat, och sedan ska jag pumpa mjölk innan jag ska lägga mig. Intressant information va? ;) Och kvällens inlägg blir faktiskt bildlöst. Det får ni stå ut med. Kan bli lite mycket bilder annars, eller?

Tack för ordet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar