29 december 2010

Funderingar...

Jag har funderat starkt på att sluta blogga. Jag har inte lika mycket tid att sitta och skriva blogg längre, med tanke på Rasmus. Sedan har jag märkt att jag har förlorat en massa läsare. Jag får inte så många kommentarer som jag fick innan. Och det beror nog mest på att jag har förlorat en massa läsare. Sedan vet jag inte om det jag skriver är tillräckligt intressant för er. Jag har bett många gånger att ni ska komma med förslag på vad ni vill att jag ska skriva i bloggen, men har inte fått några förslag.

Visst, bloggen har jag mycket för att skriva om min vardag och mina tankar och känslor, men det hade varit trevligt om man hade fått lite respons på det man skriver. Men återigen, beror nog mest på att jag förlorat en massa läsare och att min blogg börjar bli/är ointressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar