2 januari 2011

♥ Okt -09 - Dec -10 ♥

Okt -09 -

Lämnade L för att jag inte mådde bra. Höll å att förlora en massa vänner och familjemedlemmar pga att jag blev någon jag inte alls var egentligen.

Nov -09 -

Jag började må bättre i mig själv och jag var en mycket gladare person. Träffade även mannen i mitt liv - igen! Den 17 november blev vi ett par, efter några dejter.


Dec -10 -


Min älskade hund Teamax somnade in för gott dagen innan julafton. Vila I Frid! ♥

Jan -10 -

En helt  vanlig månad utan några större händelser. Hade några depp-perioder, men i överlag mådde jag otroligt bra.

Feb -10 -

Denna månaden umgicks jag mycket med min underbara vän Cezilia! Jag tatuerade in "Tweety" hos min vän Annica! Jag köpte en ny dator. Och den är jag grymt nöjd med! Var på fest i LA och träffade många saknade vänner! Fick även kontakt med min pappa, som jag tyvärr inte har någon kontakt med idag. Fick även kontakt med min syster Camilla och min bror Andreas.

Mars -10 -


Var en månad då jag mådde riktigt dåligt. Hade även bra stunder med någon fest, bakning, fikor med vänner och mys med hjärtat.

April -10 -


11 år sedan min älskade mormor gick bort. Min älskade vän Cezilia fyllde år. Fick även veta att jag var gravid, men berättade inget för någon, då det var så tidigt i graviditeten.

Maj -10 -


Var den månaden jag gick ut med att jag var gravid. Jag och älskling skulle bli föräldrar!


Juni -10 -


Här fick jag veta att min styvpappa lämnat mamma för en annan efter nästan 19 års äktenskap.
Min fina gravidmage växer som den ska.


Juli -10 -


Var på första rutinultraljudet och fick se vårt älskade mirakel!


Aug -10 -

Började studera till behandlingsassistent på Komvux i Svalöv.


Sep -10 -


8 månader sedan Teamax lämnade jordelivet. Var på rutinkontroll hos BM - slutade med att jag blev inlagd på avd 44 i Lund. Orsak: Havandeskapsförgiftning. 14 September föds vår sov i v 24+6. 15 veckor för tidigt. Han vägde 670 gram och var 30,8 cm lång. När han var 5 dagar gamal opererades han för ductus. Min mormor skulle blivit 72 år.

Okt -10 -

Bott i Skåne i 1 år. Fastställde faderskapet. Rasmus har bara växt till sig. Blivit både längre och tjockare. :)


Nov -10 -

Jag och älsklingen firade 1 år. Vi förlovade oss på vår 1 årsdag. Rasmus badar för första gången. 24 november opereras Rasmus för sitt ljumskbråck.


Dec -10 -

Den 10 december får Rasmus åka hem från sjukhuset. Den 20 december dras sonden. Rasmus firade sin första julafton hemma hos sin mormor. Han spräcket 3000 grams strecket. Firade nyår hos en vän som jag känt i 20 år. En riktigt trevlig dag/kväll/natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar