15 september 2011

Dag 3 - Min favorit årstid och varför

Min favorit årstid är vintern. Jag har alltid älskat vintern. Kanske inte kylan som den drar med sig, men jag älskar alla träden med den vita, orörda snön som hänger tungt på grenarna. Jag älskar den vita, orörda snön ute på åkrarna och på gräsmattorna. Jag tycker om att vara ute och göra snögubbar och änglar i snön.

Jag och mina systrar var ute mycket på vintrarna. Vi hade så roligt ihop. Vi gjorde snögubbar, änglar och hade massor av snöbollskrig. Det var tider det. :)

Nu längtar jag till jag kan vara ute med min son och ha snöbollskrig, göra snögubbar och änglar, ja, allt man kan göra ute i snön. Och med snön. Jag tror att han är för liten för att kunna förstå och vara ute denna vintern. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar