12 september 2011

Taaaaaack Marica!

Tack min underbara vän/syster/tvillingsjäl för den fina bloggen du har gjort till mig! Jag är grymt nöjd. Hur ska jag kunna tacka dig ordentligt? <3 Kanske kan jag senare när jag kommit igång på riktigt kanske försöka göra mig en design själv :P

Nu ska jag bara se till att bli lite mer aktiv i denna bloggen än vad jag var i förra. Vad tycker ni?

Har äntligen fått min ÖVERTRÖTTA son att sova. Övertrötta barn är ALLTID svårare att söva än vad det är att söva normalt trötta barn. Men nu sover han i alla fall och det är huvudsaken.

Bara 2 dagar kvar till min älskade son fyller hela 1 år! Det är helt otroligt vad tiden den har gått fort! Känns som om det var igår han tittade ut.

Nej, nu måste jag gå igen. Rasmus vaknade visst igen. :(
Skriver mer imorgon!
Godnatt mina vänner och bloggläsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar