5 oktober 2011

Dag 4 – Mina mål på kortsikt - och varför.

Mina mål på kortsikt är:
1. Komma ut i arbetslivet efter mammaledigheten.
Varför? Jo, för jag har varit hemma nu alldeles för länge. Jag har varit hemma 3½ månad mer än vad jag egentligen skulle, eftersom min son var 3½ månad för tidigt född. Även om jag älskar min son, så måste jag få komma ut och göra lite annat. Träffa andra människor. Och Rasmus måste få träffa andra barn.

2. Få ett så perfekt bröllop som möjligt.
Varför? Jo, för att jag vill att den dagen ska vara magisk och perfket. Visserligen har jag gift mig en gång tidigare, men det var inte samma sak. (Går inte in mer på det). Denna gången gifter jag mig med mannen i mitt liv. Han som jag vill dela resten av mitt liv med. Pappa till vår underbara son.

Det är de främsta kortsiktiga målen jag har.


1 kommentar:

  1. Ditt bröllop kommer bli så vackert gumman! Du kommer vara så vacker. Ni är två som gifter er, men det är ALLTID kvinnan som ska stå i fokus en dag som den. ;)

    Jobbet kommer komma till dig, leta inte för febrilt gumman. <3

    SvaraRadera