4 oktober 2011

Svar på frågesetunden

 Här kommer då svaren på frågorna från frågestunden. Jag ber om ursäkt för att det har dröjt, men jag har haft annat för mig.

De första och ENDA frågorna kommer från Marika

Hej Therese! Nu skall jag försöka få igång lite frågor till dig men lite svårt att komma på !

Fråga nummer 1:
Hur känns det nu när Rasmus är 1 år tänkte mest på att han e född 3½ månad för tidigt och var hur liten som helst.

Svar: Det känns bra, men samtidigt overkligt. Jag kan inte tänka mig att den lilla killen som kom så pass mycket för tidigt idag är 1 år. En härlig känsla. Är glad att det gick så bra som det gick!

Fråga nummer 2:
Vad kommer du göra om 10 år??

Svar: Oj, om 10 år? Ja du, det vet jag inte. Förhoppningsvis har jag ett bra jobb, ett hus, och lite djur. Rasmus är ju 11 år om 10 år, så han går väl i skolan, så jag hoppas att han har det bra i skolan och mycket vänner. Och jag hoppas att jag fortfarande är gift med Lars, och att vi även har ett litet syskon till Rasmus.
 
Fråga nummer 3:
Hur känns det nu efter allt som har hänt tanke på det uppe i Strängnäs och nu tillbaka till Skåne för något år sen.

Svar: Det känns jättebra! Det är det bästa valet jag någonsin gjort. Och det var att flytta tillbaka till Skåne. Jag trivs här, här är mina vänner och min familj, och jag kommer ALDRIG att flytta från Skåne igen! :)

Fråga nummer 4:
Vill du ha fler barn tanke på hur tidigt Rasmus kom. Jag menar om du är orolig för att det skall hända samma sak igen en för tidig född.

Svar: Jo, jag vill ha fler barn. Men jag är LIVRÄDD att det ska bli som det blev med Rasmus. Men jag kommer att få gå på kontroller varje vecka så dem kommer ha stenkoll på mig. Men visst vill jag det. Men jag väntar nog ett tag, då jag inte riktigt kommit ur min förlossningsdepression än. Är en bit kvar.

Fråga nummer 5:
Om du fick välja en av dem 7 dvärgarna vilken av dem skulle du vara då? Och Varför.

Svar: Jag skulle nog valt Toker då. För Toker är i stort en kopia av mig. Jag är sådär härligt tokig. :)

Fråga nummer 6:
Vad för musik lyssnar du mest på nu??

Svar: Oj, om jag ska vara ärlig så lyssnar jag inte på så mycket musik. Lyssnar på det som Lars lyssnar på, på sin dator. Men för det mesta så lyssnar jag inte så mycket på musik. Har jag missat något då kanske? :P

Fråga nummer 7:
Din favorit drink är?

Svar: Isbjörnen, helt klart! :)

Fråga nummer 8:
Hur skulle du vilja ändra vår relation vi har?

Svar: Ja, det som kanske behövs göras mest, är väl att vi träffas och pratar med varandra ansikte mot ansikte. För det jag har märkt är att vi missförstår varandra något så kopiöst mycket när vi försöker förklara saker och ting för varandra via facebook, msn, sms, mail, you name it. Så jag tror det är det som behöver göras.

Fråga nummer 9:
Om du fick 10 miljoner vad skulle du göra med dom? och varför?

Svar: Först och främst betalt av min skulder. Sedan köpt ett hus, och sedan skulle jag nog gett min familj lite pengar, och sedan så skulle jag nog åkt på en resa med sambon och sonen.

Fråga nummer 10:
Om du satt fast på en öde ö vem önskar du då var med dig? =)
Svar: Detta kanske låter hemskt för de flesta, men jag skulle nog valt att ta med mig min son. Jag hade inte klarat att sitta på en öde ö utan att få träffa honom. Jag älskar honom för  mycket för det. 
 
Hoppas frågorna var godkända =)

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar