6 december 2011

GästBloggare ;)

Dax att gästblogga i Thereses Blogg!

Dem flesta vet att jag och Therese har haft våra dispyter både långa och korta dispyter. Men hon vet ändå vad hon betyder för mig oavsett vad som har hänt.
Men i alla fall så vill jag förklara vad Therese betyder för mig under alla åren jag har känt henne det e sen 2004 - 2005 jag pratade med Therese för första gången på Lunarstorm. Och sen efter det har vi haft våra dispyter och även underbara stunder där vi har kunnat prata nätterna långa . 
Jag är verkligen glad att jag har lärt känna denna underbara tjejen. =).
Therese du är verkligen mån om allt och alla. Men bara synd att vissa behandlar dig som CRAP rent ut sagt. 

Therese är en helt enastående mamma till världens goaste påg Rasmus som är 1 år :). Hon gifte sig nu den 19 november med sin underbara Lars. Känns konstigt att skriva Celander till henne haha men det vänjer man sig snart hoppas jag :). 

Therese du betyder oehört mycket för mig även om vi har velat be varandra fara och flyga så har jag ALLTID älskat dig oavsett vad. Kan gå igenom eld och vatten för dig. Du har alltid varit som en syster för mig och det vet du om gumman . 

Är så glad att du mår bättre nu :) och att du har fått ett jobb du trivs med.


Sötnozen på sin bröllopsdag ;). 

Jätte söt du e i klänningen ;) 

Kram på er alla Från Marre ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar