10 december 2011

Svar på frågorna!

Den första som skrev, var Marika.

Hmm jaha skall du med ha frågestund ;).. haha. ;).
Då skall vi se vad vi kan komma på för frågor..
Fråga nummer 1: Skulle du och Rasmus bli Fadder till mitt och Isaks första barn? =) Måste ju berätta för Isak med men han brukar alltid hålla med mig i allt så ;)..
Fråga nummer 2: Hur känns det nu när du e gift för Andra gången? ;)..
Fråga nummer 3: Hur ser du på dig själv både positivt och negativt ? =) .
Fråga nummer 4: Hur tycker du vi skall vara som är din vän någon du inte vill ha som vän men du behöver inte nämna några namn utan bara berätta hur du känner dig.
Fråga nummer 5: Om jag nu skall gifta om mig gör ju det för att jag älskar Isak skulle du vilja hjälpa till med bröllopet då? =)
Kramiz på dig snäckan <3

Svar fråga 1: Ja det hade varit en ära för både mig och Rasmus att vara fadder till ditt och Isaks första barn. :)
Svar fråga 2: Denna gången känns det bättre. Jag ser detta som mitt första äktenskap, då det andra inte var ett ärligt och bra äktenskap.
Svar fråga 3: Oj, vilken svår fråga. Men på det positiva planet ser jag väl mig som en bra och ärlig människa. En som kan man kan prata med om är nere. Det negativa planet, ja det är nog att jag tar åt mig för mycket och blir lätt ledsen och fundersam.
Svar fråga 4: En vän för mig är ärlig, rak och pålitlig. Jag vill inte nämna några namn på vem jag inte vill ha som vän, men det finns några stycken.
Svar fråga 5: Ja det skulle jag väl kunna göra om du vill att jag ska hjälpa till! :)

Den andra som skrev, var Isak. 

Hej Therese!
Hoppas allt är bra med dig:).
Så du ville ha fler frågor då får vi se om jag kommer på några frågor då :).
Fråga nummer 1: Jag älskar verkligen Marika och jag undrar vad du tycker jag skall göra för att hon skall känna sig älskad utav mig samt om jag nu skall fria till henne vilket jag vill men vet ej hur om man skall ha en överrasknings fest eller inte.
Fråga nummer 2: Hur e det att vara mamma? Jag ville inte bli pappa i början men nu känns det helt rätt.. Borde man inte vänta tanke på att det kanske e för tidigt att bilda familj.
Fråga nummer 3 Ställer samma som Marika om du vill bli fadder och även din son till vårt först barn i sådana fall. :)
Kommer ej på fler nu Får försöka till nästa gång mer frågor
Kramar 

Svar fråga 1: Marika vet att du älskar henne, men jag tror att Marika är i behov av rätt mycket omtanke och uppmärksamhet. var romantisk och skriv dikter till henne. Laga någon god middag med levande ljus. Berätta för henne varje dag hur fin hon är och hur mycket du älskar henne.. Men låt det inte gå till överdrift. .) När det gäller giftermål och frierer så finns det mycket man kan göra. Men jag tänkte inte ge dig något tips här så Marika ser, utan det kan jag ta med dig privat :)
Svar fråga 2: Det är alldeles alldeles underbart att vara mamma. Visst, det har varit en lång väg vi fått vandra, med många med -och motgångar. Men det är helt underbart! Det är upp till vart och ett av paren när dem vill bilda familj. Känner du och Marika att ni vill bilda familj, så gör ni det. Jag kan berätta att jag och Lars hade bara varit tillsammans i 5 månader när vi fick veta att jag var gravid.
Svar fråga 3: Säger samma som jag skrev till Marika: Ja det hade varit en ära för både mig och Rasmus att vara fadder till ditt och Marikas första barn. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar