27 januari 2012

Frågor

1) Vad gjorde du för tio år sen?
För 10 år sedan var jag 18 och var tillsammans med min nuvarande man. 
2) Vad gjorde du för 1 år sedan?
För 1 år sedan så fick jag min son Rasmus i vecka 24+6. Bodde på Kvarngatan tillsammans med min nuvarande man.
3) Fem snacks du gillar:
Lösviktsgodis, choklad, Glass, Kakor. Kommer inte på mer
4) Fem sånger du kan hela texter till:
Haha, vad jag är kass, kan inte någon sångtext. Jo förresten, Bä Bä vita lamm. :P
5) Fem saker jag skulle göra, om jag var mångmiljonär:
Om jag var mångmiljonär, skulle jag betala av mina skulder, köpa mig ett hus, trygga Rasmus framtid, Resa med familjen och köpa mig och Lars ett hus. :)
6) Fem saker jag aldrig skulle klä mig i, eller köpa:
Klär mig nog i det mesta. :P
7) Fem saker du gillar att göra:
Umgås med familj och vänner, Sitta vid datorn. Träna. Mysa med min make och med min son.
8) Fem dåliga vanor:
Facebookberoende, kort stubin, Kaffeberoende, Lat :(
9) Fem favoritleksaker:
Mobilen, Datorn... Pengar kanske? :P
10) Tio personer jag vill se göra denna utmaning:
Twiggy, Tuula, Marica, Kommer inte på fler. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar