21 mars 2012

En speciell tjej

En tjej, som jag verkligen bryr mig om. En tjej som har varit med om mycket i sitt liv. En tjej, som nu har en pojkvän sedan snart 8 månader tillbaka. En tjej, som nu väntar sitt första barn. En tjej som jag beundrar och ser upp till. En tjej, som vet vad hon vill. En tjej som nu kommer att flytta till egen lägenhet, efter många negativa och tråkiga besked. En tjej som verkligen finns där. En tjej som har varit på botten, men tagit sig upp igen. En tjej som inte låter någon trampa på henne mer. En tjej som jag älskar. En tjej som jag ser som min syster.

Kan ni gissa vem det är? Om inte, så kommer det en bild här på denna underbara, vackra, gudomliga tjej.


1 kommentar:

  1. Nawww gumman tack för dem fina orden dem värmer och satte sig direkt i hjärtat . :) . Jag kämpar fortfarande för att må bättre. =) kommer även skriva en rad om dig med men jag gör det när jag har flyttat lättare då gumman..
    Du e min syster med och snart får Rasmus en kusin och du blir moster =).. Skall bli underbart =).. Älskar dig gumman <3

    SvaraRadera