30 april 2012

3 jobb att välja mellan

Åh, jag har världens dilemma. Jag har 3 jobb jag kan välja mellan. Ett inom hemtjänsten, ett inom Daglig verksamhet och ett som personlig assistent.


Jag älskar ju att jobba som personlig assistent, så det lutar nog åt det, och inte nog med att det är som personlig assistent. Det är dessutom tvärs över min sons dagis. Nära och bra. :) 

Så det blir nog att jag tar det som personlig assistent. Jag ska och träffa brukaren den 2/5. Så det blir skitbra. Hoppas jag får ett bra första intryck och att kemin mellan mig och brukaren stämmer. Det kommer säkert bli jättebra. :)

Så håll tummarna för mig älskade vänner och bloggläsare!

Det är helt otroligt att jag som inte ens brukar få komma till intervju, har fått komma på 5-6 st nu på kort tid. Men det är bra, då har man något att välja mellan. :)


1 kommentar:

  1. Åhh daglig verksamhet! De som är så roligt, hade jag älskat att jobba med !

    SvaraRadera