17 maj 2012

Ännu en dag! :)

Ännu en dag som rökfri! Det är går ju bättre än jag hade hoppats på! Helt underbart är det. Slippa att stå ute på balkongen och frysa när det är kallt, bara för att man ska ha den där ciggen. Nu kan jag ägna den tiden till annat istället. :)

Trodde det skulle vara svårt att avstå från morgoncigaretten och kvällscigaretten, men det var inte så svårt som jag trodde. Härligt! :)



Idag blir det som sagt jobb, och jag känner mig taggad! :) Röd dag, Stor helg (?), kvälls/natt OB, inte fy skam det.

Den enda som oroar mig lite är mitt illamående. Jag har en sådan konstig känsla i magen, men jag hoppas inte att det är att jag är på väg att bli sjuk, för det har jag inte tid med. 

Nej, nu ska jag gå och ta mig lite mer kaffe! Ha det gött! :)

2 kommentarer:

  1. Duktig tös att inte har rökt på 6 dagar keep it up ;) ..

    Ja inte fel att jobba när det e röd dag och få OB..

    Jag hoppas verkligen inte att du e på väg att bli sjuk utan att illamåendet e mer positivt

    LOVE U

    SvaraRadera
  2. Sv. Tack :)

    bra gjort att vara tobaksfri :)

    SvaraRadera