17 maj 2012

Kristi himmelfärds dag & Jobb.

Idag är det då "söndag" eller Kristi Himmelfärds dag. Maken är ledig från jobbet, och jag är ledig fram till 16:15. För då börjar jag mitt första nattpass, helt själv. Det kommer gå så bra så. :) Jag slutar 8:30 imorgon bitti.


Igår kom älskade syster Lotta, Svåger Niklas och deras son Adam hem från BB. Har ännu inte fått träffa honom. :( Min kära make har ju gått och förkylat ner sig och fått ont i halsen, och då är det inte så bra om jag kommer och hälsar på, för jag kan ju bära på det förbannade viruset om det nu är något virus. Aja, jag får väl stå ut tills jag kan få träffa honom. Så länge får jag njuta av att titta på bilder på honom. :)

Igår fick jag ta bort en av våra Black Mollys, som hade kolat vippen. Förmodligen var hon sjuk redan från början, för hon hade något konstigt utåtstående öga. Men, dem är inte så dyra, så vi kan köpa en till. Men tråkigt att den skulle dö. :(

Nej, nu ska jag inte tråka ut er med mer snicksnack. Kände bara för att skriva lite.

Ha det gott, gott folk och ha en trevlig Kristi Himmelfärdsdag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar