18 maj 2012

Nattjobb och illamående

Första natten gick bra på jobbet. Underbart! Så enkelt det är att jobba natt. Så lugnt och fridfullt. :) Nästa gång jag jobbar är på måndag 8:15-16:15. Då händer det lite mer. :)

Jag slutade 8:30 imorse, och vaknade med ett sånt fruktansvärt illamående. Jag kom hem och gick och la mig direkt. Tänkte att det kanske kunde gå över då.

Maken min väckte mig med att frukosten var klar efter 10 min. Jag gick upp och försökte äta en bulle och dricka lite kaffe ihop om att illamåendet skulle gå över, men icke. Jag kunde inte äta bullen, och kaffet kunde jag inte dricka upp.

Jag gick och la mig igen efter frukosten, och somnade. Vaknade av att Rasmus dagis ringde. Dem ska ha planeringsmöte på fredag, och hoppas att så många barn kan vara hemma på fredag. Passade även på att säga att Rasmus ska vara på dagis 7:30-16:45 på måndag och 11:30-16:45 på tisdag.
Men i alla fall, illamåendet satt fortfarande i efter att jag vaknat. And it´s still doing! :(

Hoppas att jag inte mår SÅ här illa imorgon, då jag och 4 till ska på äventyr imorgon! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar