5 juni 2012

Bloggar jag tycker om att läsa.

Jag kommer nu att tipsa om bloggar som jag tycker om att läsa.

1. Nathalie - Min syster. Hon skriver verkligen med inlevelse i sina inlägg. Hon är en fin människa som inspirerar andra. Denna bloggen är helt klart värd att läsa.
2. Twiggzy - En helt underbar människa som jag lärde känna för något år sedan. I hennes blogg kan ni läsa om allt mellan himmel och jord. Om hennes underbara barn Fantacia och Nemo. Om hennes olika kamper som hon handskas med. Verkligen en blogg värd att läsa.
3. Marica - Är en tjej som skriver om sin dotter. Nu har hon dock inte skrivit på ett tag, men hon skriver när det faller henne in. Hon var/är en av mina bästa vänner. Själsfrände. Också en blogg värd att läsa.
4. Louise - Louise skriver om hennes och hennes blivande mans kamp till ett barn. En blogg jag tycker att ni ska läsa, för att kanske kunna ge Louise råd, stöd och peppning inför det som komma skall. 


Detta var en del av de bloggar som jag läser.
Sedan finns det ju andra storbloggare som Kenza, Fokie och Paow, men dem får så mycket reklam i all fall, så dem behöver jag inte skriva upp. :P

Men nu tycker jag att ni ska gå in och kika på dessa fina tjejers bloggar, och lämna gärna ett fotavtryck eller två. :)

2 kommentarer: