7 juni 2012

Min cooling!

Det bästa i mitt liv just nu, det är min älskade son. Han gör framsteg hela tiden. Jag är så glad att han är min! Trots att han är 3½ månad för tidigt född, så är han med i utvecklingen, även om han ligger lite efter.

I fredags fick vi "domen" att han ska få rör i öronen.
Han ligger efter i sin talutveckling, men läkaren som sa att han skulle få rör i öronen, sa att det kommer bli bättre när han får i dem, då han kommer att höra bättre. Det ska bli skönt. För han är en pratglad kille. Han blir ofta arg, för att  han inte kan göra sig förstådd. Så får hoppas att det blir bättre efter att han fått rör i öronen.

Min underbara cooling! <3
Jag älskar dig till månen och tillbaka!

1 kommentar:

  1. Gumman det kommer gå jätte bra!! Oliver har ju oxå rör i öronen och gud vilken skillnad det blev när han fick dom!! Hans tal blev så pass mycket bättre!! men trots detta så har han endast 50% hörsel på vänster öra pga alla öroninflammatiuoner som han har haft:( Tänk om han hade fått rören redan då jag påpeka detta och inte nästan 3 år efter!!! men men sakta men säkert så kommer talet och nu funkar han i talet men han ligger efter ca 1 år med talutvecklingen!!! Hör av dej om du är orolig inför denna operation!!! Kramar och sköt om er!!!!

    SvaraRadera