24 juni 2012

Metrojobb.se

På metrojobb.se kan du söka jobb som INTE publicerats på arbetsförmedlingens hemsida. Man kan skapa ett konto och registrera sitt CV och personliga brev där. Gör du det synligt, så kan arbetsgivare söka på dig, och dina färdigheter som du registrerat. Anger du olika områden som du kan/vill jobba inom. Det är enkelt, så jag tycker du ska gå in och kika på Metrojobb.se NU. Du kan även läsa hur andra personer har lyckats få ett jobb via Metro. Du får råd och tips på hur du kan skriva ett CV/personligt brev. Du kan få läsa dig till hur du kan klara dig på intervjun. Du får träna på att svara på de vanligaste frågorna som intervjuaren brukar ta upp vid en anställningsintervju. Jag själv brukar gå in och kolla lite då och då, och jag har hittat många jobb som passar mig och den branschen jag vill jobba inom.

Så tveka inte, söker du arbete, så tycker jag du ska gå in och kolla med en gång och registrera ditt CV och ditt personliga brev - redan nu.


Klicka på bilden för att komma till deras hemsida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar